رفع تمامیه مشکلات بازی Far Cry 3

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

دانلودکرک بازی ها

دانلود بازی برای XBOX

دانلود بازی برای PC

دانلود بازی برای PS3

دانلود بازی برای PSP وراهنما نصب فریمورها

دانلود بازی برای PS2

دانلود بازی فلش و کم حجم

دانلود بازی برای انواع موبایل(اندروید_آیفون_آیپد_جاوا_سیمبین3و....)

دانلود آپدیت بازیها

رفع انواع مشکلات بازی

دانلود تریلر و ترینر بازیها

دانلود سیو بازی ها

راهنمای قدم به قدم بازی ها

رمز بازی های PC و تمام کنسول ها

اخبار بازی

نقد وبررسی بازی

دانلود نسخه رسمی ویندوز 8

برنامه های مورد نیاز بازیها

دانلود بازی برای Kinect

دانلود بازی برای Move PS3

آپدیت های سالانه کنسول XBOX

بازی های آنلاین

دانلود برنامه برای موبایل {جاوا}

دانلود بازی برای سیستم عامل مک

متفرقه

دانلود آپدیت کارت گرافیک

دانلود تولبار اختصاصی آمیتیس گیم

دانلود برنامه های کامپیوتری

لینک دوستان

لوکس موزیک

شیک چت شیک ترین چت روم ایرانی

دانلود نرم افزار و بازی آندروید و جاوا*عکس و...

بازی سنتر

دانلود بازی های فوق فشرده بروز شده

بزرگترین سایت دانلود آهنگ

جدید ترین بازی های فوق فشرده

نماز

وبلاگ رسمی دیی امید

بهترین وبلاگ دانلود موزیک

برترین بازی های دنیا

بهترین موزیک

دانلود فیلم و آهنگ و بازی و برنامه

دانلود بازی با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود و سرگرمی

اموزشکده

جزیره کامپیوتر

بزرگترين وبلاگ دانلود فيلم و كليپ

دانلود آهنگ/بیت/تکست رایگان/بیوگرافی رپر ها /گروه پلاک-1/و...

king Ramtin-دانلود آهنگ

کلوپ هواداران پرهام ابراهیمی

دانلودهـــــا

از همه رنگ

جايزه ي رايگان رايگان

dostدوستیابیyabi

عکس+عکس+18

افزایش تضمینی بازدید - افزایش پیج رنک

بهترین وبلاگ دانلود بازی

سیاره دانلود

تی نیوز(اخبارفناوری)

خنده بازار

همه چیز در مورد بازی

تفریح و سرگرمی

وبلاگی حاوی همه مطالب

مغازه ی دانلود موزیک

مرکز جک واس ام اس

games

ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت دانلود انواع بازی و رفع مشکلات بازی و آدرس amitisgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

دانلود بازی


لوگوی دوستان


بر چسب ها




رفع تمامیه مشکلات بازی Far Cry 3

چهار شنبه 12 دی 1391

 اول کرک سالم این بازی رو از زیر دانلود کنید نسخه Reloaded بازی نیز اضافه شد

 

 

Crack 1 [6 MB]  : سرور سایت    Persiangig دانلود از سرور کمکی

Crack 2 [17 MB]  : سرور سایت    Persiangig دانلود از سرور کمکی

Crack 3 Reloded [10 MB]  : سرور سایت  —  Persiangig دانلود از سرور کمکی

 ———————————-
Password : www.p30source.com


دوم آپدیت بازی رو دانلود کنید تا مشکلاتی نظیر باگ بازی و سیاهی صفحه و غیره برطرف شود

آپدیت 4 بروزترین آپدیت بازی هستش و به گفته خود سازنده تمامیه مشکلات بازی را برطرف میکنه

 

Update 1 : [201 MB]

Google دانلود از سرور   —   Persiangig دانلود از سرور

Update 2 (1.02) : [252 MB]

Persiangig دانلود از سرور

Update 3 (1.03) : [269 MB] Persiangig دانلود از سرور

Update 4 (1.04) : [255 MB] دانلود از لینک کمکی  —  Persiangig دانلود از سرور

———————————-
Password : www.p30source.com


اگر شما هرگونه مشکلی دارید در اجرا کردن این بازی

فقط کافیه در قسمت نظرات همین پست اون رو بیان کنید تا ما جواب شما رو در اسرع وقت بدهیم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت14:52---9 ارديبهشت 1392
سلام

من بازی farcry3 رو نصب کردم ولی ولی لودینگ بازی خیلی طول می کشه و بالا نمیاد. پچ جدید و اپدیت گرافیک رو هم نصب کردم. ممنون میشم اگه جوابو برام ایمیل کنید.


rasol
ساعت10:00---10 فروردين 1392
thisapplicationhas failedto startbecauselib sef.dllwasnotfond.re-installingthe aplicationmay fix this problemسلام من کرک که گفتید دانلود کردم ولی موقع نصبش کمی ازش که رد میشه پیغام بالا رو میده باید چیکارش کنم لطفا کمک کنید

ممد
ساعت20:03---9 فروردين 1392
سلام
بازي فاركري3 رو مي شه تو ويندوز ايكس پي هم اجرا كرد
خواهش مي كنم زود پاسخ بديد


afshiiiiiin
ساعت10:42---29 اسفند 1391
سلام- همین طوری ممنون

رضا
ساعت19:46---26 اسفند 1391
سلام.من نسخه belck bax دانلود و نصب کردم حالا وقتی بازی رو اجرا می کنم تصویر بصورت آهسته آهسته میره مشکل چیه؟؟؟؟؟؟؟

لطفا یکم سریع تر جواب بدین مرسی


پاسخ:سلام سیستمتون چیه؟


حسن
ساعت21:12---9 اسفند 1391
من بازی را باز می کنم صفحه سیاه می شود وچشمک می زند چی کار کنم

علی
ساعت0:07---5 اسفند 1391
سلام
بازی نصب کردم کرک هم همینطور اما چرا فقط فیلم نشون میده وارده بازی نمیشه؟


mojtaba
ساعت14:32---3 اسفند 1391
سلام .اقا من بازی رو نصب کردم کرک هم نصب کردم ولی وقتی اجراش میکنم میره تو برنامه uplay یوزر و پسورد میخواد یا باید اکانت بسازم.میشه لطفا راهنماییم کنید

مصطفی
ساعت22:46---22 بهمن 1391
سلام.من نسخه belck bax دانلود کردم ,80 درصد میر بعد این ارور میده لطفا کمک کنید.مرسیdll returned an error code:-11

file write operation failed

unable to write data to disk
پاسخ:یکی از فایل های بازی ایراد داره


حسین
ساعت12:18---13 بهمن 1391
سلام دوستان محترم من ویندوز 8نصب کردم همه چیزش عالیه اما گیمها نصب میشن ولی موقع اجرا ارور dll وغیر میدن هرکارکردم موفق نشدم ویندوز آپدیت کردم کارت گرافیک آپدیت کردم نشد که نشد.مثل گیم farcry3 ورزیدنت اویل5

لطفا راهنمایی فرمایید .متشکرم
پاسخ:سلام مشکل از Dirext هستش Dirext یه برنامه ای که برای بازی های 3بعدی روی ویندوز نیاز هستش تا برنامه نصب بشه فعلا برنامه Dirext برای ویندوز 8 منتشر نشده باید منتظر بمانید تا Dirext منتشر بشه تا ما آن را برای دانلود بذاریم


mmm
ساعت17:13---2 بهمن 1391
سلام من بازی رو نصب کردم میخوام اجراش کنم یه برنامه به اسم uplay میاد دیگه نمیدونم چیکار کنم لطفا سریعتر بگید خیلی نیاز دارم
پاسخ:کرک بازی رو از روی وبلاگ ما دانلود کنید و در محل نصب بازی تون کپی کنید تا مشکلتون حل بشه


سامان
ساعت14:00---23 دی 1391
سلام.من بازی رو بدون مشکل بازی کردم..ویندوزمو عوض کردم..با همون ورژن قبلی.الان که بازی رو باز نصب کردم.فقط دمو اولش صدا داره..کلا بازی بدون صدا هست.همه کرک هارو تست زدم.سی دی هم درست هست..کمکم کنین

احمد
ساعت19:21---19 دی 1391
سلام . ممنون از اینکه راهنماییم کردین اگه لطف کنید و سیو را واسم بفرستید (همچنین طرز استفادشو کامل واسم توضیح بدین ممنون میشم. منتظر پاسخ هستم.

احمد
ساعت21:59---18 دی 1391
سلام ببخشید من در بازی frycry3 توی مرحله اول گیر افتادم و نمیتونم جلو برم لطفا راهنماییم کنید:

اون قسمت که از دو تا خرس رد میشکم و به یه تونل میرسم یه نفر انتهای تونل ایستاده و از بالای سر بهم حمله میکنه و با چاقو منو می کشه. من نمیتونم دفاع کنم. و فقط روی صفحه نوشته space , mash لطفا کمکم کنید . متشکرم




پاسخ:سلام به شما دوست عزیز راستش من این بازی رو تویه پلی 3 انجام دادم و بدون مشکل بازی رو تا آخرش رفتم برای PC رو اصلا بازی نکردم ولی میتونم سیو بازی رو بهتون بدم تا شما از طریق سیو بازی مراحله مشکل بازی رو به راحتی طی کنید


محمد
ساعت8:29---18 دی 1391
سلام من یک سوال داشتم . دیروز کال اف4 رو نصب کردم که با گرنا شبکه ای بازی کنم.حالا تو هر سروری که میخوام جوین بشم این ارور رو (main/iw-06 iwd is different from the server)میده. مشکل اون چیه وباید چکار کنم.اگه پاسختونو به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رفع انواع مشکلات بازی ، ،
:: برچسب‌ها: رفع مشکلات بازی Far Cry3 , رفع مشکلات بازی ها, رفع مشکل باگ زدن بازی Far Cry 3, ارسال در : آپدیت بازیها | برچسب ها: update Far Cry 3, آپدیت 1, آپدیت 2, آپدیت 3, آپدیت 4, آپدیتهای Far cry 3, دانلود اپدیتهای Far cry 3 ,

نوشته شده توسط امید گرامی در ساعت 23:49



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ساعات خوبی را در این وبلاگ داشته باشد
omidgrame@gmail.com


مطالب پیشین

نسخه کم حجم بازی Need for Speed Most Wanted
دانلود بازی Final Fantasy VIII برای PC
دانلود بازی GTA: San Andreas v1.01 اندروید
دانلود بازی Wasteland 2 برای PC
iZotope Ozone Advanced v5 VST x86/x64 پلاگین میکس و مسترینگ
دانلود آلبوم موسیقی متن بازی Grand Theft Auto V
دانلود بازی Gran Turismo 6 برای PS3
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX ONE
دانلود بازی Dead Sky برای PC
بازی سرگرم کننده LEGO The Lord of the Rings 1.0 – آیفون و آیپد
نرم افزار تبدیل ویدیوها Any Video Converter Ultimate v5.5
دانلود مرورگر اینترنتی اپرا ۱۸ – Opera 18.0 Final
دانلود بازی Ashes Cricket 2013 برای PC
جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Download Manager v6.18.7 جدیدترین نسخه دانلود منجر Internet Dow
خبرهای جدید از GTA V در آذرماه
اجرای برنامه و بازی آندروید روی ویندوز با WindowsAndroid 4.0.3
دانلود آپدیت جدید بازی Battlefield 4
رفع مشکلات بازی Assassins Creed IV Black Flag
رفع تمام مشکلات بازی Need For Speed : Rivals (نصب+اجرا+کرک+...)
دانلود بازی Need For Speed Rivals برای کامپیوتر




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by amitisgame